Hermes Un Jardin sur le Toit woda toaletowa
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zapachy Ogrodowe inspirowane są tematami, które Dom Hermes jako jedyny, co roku celebruje. Wyrażają spotkanie ducha Hermes, duszy wybranego miejsca, i inspiracji kreatora zapachów marki.
aromatyczna, kwiatowo-owocowa kompozycja
nuta głowy: czerwone jabłko, gruszka
nuta serca: róża, magnolia, zielona trawa
nuta bazy: rozmaryn, bazylia
AUTOR
Jean-Claude Ellena, 2011
TYTUŁ
Zapachy Ogrodowe inspirowane są tematami, które Dom Hermes jako jedyny, co roku celebruje. Wyrażają spotkanie ducha Hermes, duszy wybranego miejsca, i inspiracji kreatora zapachów marki. Un Jardin sur le Toit z okazji tematu kreatywnego roku 2011: „Współczesny Artysta Rzemieślnik” jest okazją do celebrowania rękodzielnictwa każdego rodzaju, odkąd historia Hermes pamięta… Un Jardin sur le Toit, to ogród na dachu. Na dachu miejsca historycznego i symbolicznego: budynku Hermes, przy 24 Faubourg Saint Honore.
EDYCJA
Kolor flakonu wyraża charakter ogrodu: czworokąt zieleni, roślinna intensywność, która kontrastuje z otaczającym miastem. Stąd wybór zieleni: ostrym, bardzo świetlistej, w zupełnie nowym, świeżym odcieniu, która kojarzy się z siłą i witalnością wiosennej natury. Promiennej zieleni, przypominającej niepowtarzalny kolor młodych listków, żywy, intensywny, symbolizujący naturę żyjącą w mieście.
GATUNEK
Ogród na dachu Hermes, 24 Faubourg Saint Honore znany jest dobrze kreatorowi zapachów Domu. Tutaj odbyło się jego pierwsze spotkanie z Hermes. Ten ogród jest tak pełen życia, nieprawdopodobny i niezwykły, przechodzi takie transformacje, dostarcza tylu niespodzianek z każdym przemijającym sezonem… Jean-Claude odkrywa ogród na nowo z każdą wizytą…
POSTACIE
soczyste: ewokacja owocowych drzew – jabłoń i grusza roślinne: ewokacja dzikich ziół radosne: ewokacja wdzięku i poezji kwiatów: magnolia
FORMY WYRAZU WODA TOALETOWA Zapach owocowy, roślinny, kwiatowy. Przeznaczony dla wszystkich: kobiet i mężczyzn.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.